L’Ajuntament havia reivindicat que el servei es reprengués el més aviat possible per oferir un millor servei als usuaris i usuàries del transport públic.

La línia L52 tornarà a operar a partir del 14 de setembre

Última revisió 07-09-2020 15:43
07/09/2020

Sis mesos després que la línia d’autobús L52 deixés de circular, com a mesura per prevenir els contagis de la covid-19, el servei es reprendrà coincidint amb l’inici del curs escolar. Així ho han decidit la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de la Roca del Vallès i l’empresa Sagalés, els actors implicats en la gestió d’aquest servei. El consistori roquerol havia demanat que la línia tornés a circular atès la inquietud dels veïns i la voluntat que es millorés el transport públic.

De moment l’L52 circularà de dilluns a divendres en les franges de més ocupació, que són:

-        De 7:18 h (sortida de Granollers) fins les 10:52 h (arribada a Granollers). Representen 4 trajectes d’anada i tornada

-        De 15:57 h (sortida de Granollers) fins les 18:52 h (arribada a Granollers). Representen 3 viatges

El servei de les línies L51 i L52 es prestarà conjuntament, per tant hi haurà busos cada mitja hora i que donaran accés a l’hospital de Granollers.

El regidor de Mobilitat, Daniel Valls, ha explicat que “al final del mes de març el decret d’estat d’alarma va comportar la reducció dràstica del servei de transport públic, però ja és hora de recuperar-lo. Mantenint les mesures de seguretat necessàries, els veïns i veïnes han de tenir accés al transport públic i aquesta línia és imprescindible per garantir una bona connexió amb les municipis veïns i l’hospital”.

A partir d’aquí les tres administracions públiques que formen part de Transgran i l’empresa gestora, Sagalés, estudiaran l’oferta i la demanda del servei durant els següents 15 dies per analitzar l’opció d’ampliar aquestes franges.

Documents adjunts