D’aquesta manera els veïns i veïnes podran gaudir de la instal·lació durant més dies, atès la temporada estival atípica a causa de la covid-19.

La piscina d'estiu de la Roca allarga la temporada fins el 13 de setembre

Última revisió 27-08-2020 18:22
27/08/2020

Properament finalitzarà la temporada de bany d’estiu a les piscines de Santa Agnès de Malanyanes i la Roca. Han estat uns mesos atípics a causa de l’evolució de la pandèmia de la covid-19, la qual ha alterat els plans de vacances i oci de moltes famílies. Per tal que tinguin l’oportunitat de poder gaudir de la piscina abans de l’inici del curs escolar, l’Ajuntament ha decidit allargar la temporada de bany a la instal·lació de la Roca.

El regidor d’Esports, Daniel Valls, ha afirmat que “degut a la situació que estem tenint de pandèmia, on moltes famílies no han pogut viatjar i que altres prefereixen no anar a un lloc tant concorregut com són les platges, hem valorat positivament allargar la temporada de piscines d’estiu. Amb els recursos municipals disponibles, podrem fer-ho a la Roca i la de Santa Agnès tancarà com estava previst”.

Quan finalitza la temporada?

- A Santa Agnès, l'últim dia que la instal·lació romandrà oberta serà el proper diumenge 30 d'agost

- A La Roca, l'últim dia en horari d'estiu serà el 13 de setembre

El 14 de setembre és festiu local, i per tant la instal·lació de la Roca obrirà en horari d'hivern a partir del 15 de setembre. Recordem que l’horari d’hivern és de dilluns a divendres de 07 a 22 h, els dissabte de 08 a 14 h i de 16 a 20 h i els diumenges de 9 a 14 h.

També és important remarcar que fins a nou avís és necessari reservar prèviament una franja horària per accedir a les instal·lacions, per tal de minimitzar riscos. Ho podeu fer aquí

Vídeos

VOTV - La piscina de la Roca allarga la temporada fins el 13 de setembre (28 agost 2020)