Ja estan arribant al municipi els nous bujols, que es començaran a implantar als carrers a partir del 16 de novembre.

La Roca del Vallès ampliarà i renovarà les àrees de contenidors per millorar la recollida selectiva

Última revisió 18-11-2020 12:35
06/11/2020

L’Ajuntament de la Roca del Vallès farà un pas endavant per facilitar la recollida selectiva de residus al veïnat. Actualment hi ha zones de contenidors insuficients i bujols en mal estat, fet pel qual s’ha decidit ampliar aquestes zones i renovar-les. Així, en total hi haurà 64 àrees, 16 més de les actuals, en les quals hi haurà com a mínim un contenidor per cada tipus de residu (paper/cartró, envasos, vidre, orgànica i rebuig). En algunes àrees en poden haver més d’un de cada en funció del nombre de població a que donen servei.

Els nous contenidors s’estan muntant i guardant a la zona de la deixalleria, tot esperant que a partir del 16 de novembre es comencin a situar a cada nucli. Aquests nous contenidors són més accessibles i còmodes de fer servir, també més salubres ja que es poden rentar amb més facilitat. A més el seu disseny també facilita el seu buidatge per part dels camions, afavorint que la recollida sigui més àgil i molt menys sorollosa que amb els antics contenidors metàl·lics.

El regidor de Medi Ambient i Pagesia, Jordi Bacardit, ha afirmat que “afrontem el repte de millorar la recollida selectiva afavorint que la gent faci un millor ús dels contenidors. Per aquest motiu els renovem i en posem més. A partir d’aquí serà responsabilitat del veïnat fer-los servir bé i contribuir a una millora de la neteja i el medi ambient del municipi”.

VOTV - La Roca incorpora contenidors d'envasos i paper de càrrega lateral