S’han col·locat roques i s’ha replantat vegetació en indrets malmesos pel pas de vehicles i abocaments il·legals.

La Roca del Vallès limita l'accés amb vehicles a diversos espais naturals per preservar-los

Última revisió 21-12-2020 11:24
21/12/2020

L’Ajuntament de la Roca del Vallès s’ha decidit a millorar ambientalment l’entorn natural. Des de la Policia Local ja fa temps que es treballa intensament per perseguir els responsables d’abocaments de residus il·legals, i ara es fa un pas més protegint determinats espais que han patit especialment aquesta pràctica incívica.

Així, s’ha limitat l'accés dels vehicles a tretze llocs col·locant roques, i fent tasques de reforestació. També s'ha procedit a la neteja de la brossa d'aquests llocs, i s’han anivellat les terres. Finalment s'ha plantant llavors d'herbes resistents, i que tot plegat culmini el procés de naturalització de les zones.

El regidor de Medi Ambient i Pagesia, Jordi Bacardit, ha explicat que “som coneixedors que hi ha moltes zones forestals malmeses per l’incivisme, i ens preocupa molt. Ja hi hem posat fil a l’agulla, i esperem que amb aquestes accions puguem impedir que es degradin”.