El Centre Esportiu ampliarà els serveis a partir de setembre, on s’espera que es pugui operar amb certa normalitat prepandèmica.

Augmenten les persones abonades al CEM i es preparen noves activitats

Última revisió 21-05-2021 13:36
21/05/2021

Després d’un any llarg de restriccions, tancaments i canvis normatius, el Centre Esportiu Municipal (CEM) ho té tot a punt per tornar a una certa normalitat a partir del curs vinent. De fet, s’han previst oferir noves activitats per consolidar la tendència a l’alça del nombre de persones abonades dels darrers mesos. En concret, es volen oferir entrenaments personalitzats per a objectius i destinar part de la sala de fitness a fer entrenaments funcionals.

Durant el 2020 es va passar dels 1.100 socis del mes de maig a 719 al mes de desembre. A partir d’enguany, amb la recuperació de part de l’activitat quotidiana, la possibilitat de fer ús de les dutxes i les activitats de dinamització a l’exterior per iniciativa del CEM s’ha capgirat la tendència. Actualment les altes estan triplicant el nombre de baixes, i el centre ja compta amb 870 abonats.

El regidor d’Esports, Daniel Valls, ha explicat que “amb l’ànim de tornar a ser un municipi on l’esport és protagonista ens plantegem l’objectiu de consolidar la xifra de 1.000 abonats en aquest 2021. L’esport és salut i el CEM és el millor lloc on practicar-lo! Amb una oferta àmplia d’activitats dirigides, un sistema àgil de gestió de la cita prèvia i amb totes les garanties sanitàries que exigeix l’actual situació”.

Un equipament complet, modern i segur

El CEM és un equipament esportiu integral, on la ciutadania s’hi pot apuntar per fer natació, activitats dirigides, exercicis a la sala de fitness... Compta amb un servei d’atenció personalitzada i unes instal·lacions de primer nivell per oferir el millor servei. Des de l’arribada de la pandèmia l’equip de professionals s’ha reinventat, amb propostes innovadores com classes online i activitats a l’aire lliure. També es vol apropar el servei als i les joves, amb tarifes especials.

Sala de Fitness:

Disposa de maquinària per fer activitat cardiovascular i eines de musculació. Darrerament s’ha renovat tota la tapisseria de les màquines de pes guiat i els seients de les bicicletes estàtiques. S’ha equipat una segona sala per poder entrenar en millors condicions en qualsevol franja del dia. Teniu a la vostra disposició diversos tècnics, els podreu demanar un assessorament esportiu personalitzat.

Activitats dirigides:

Es realitzen més de 60 activitats dirigides com ara ioga, zumba, body combat, GAC o pilates. També es compta amb un servei d’assessorament personalitzat. Darrerament s’ha estrenat l’activitat aquàtica “Recupera’t”, amb grups reduïts, centrada amb el procés terapèutic de l’activitat física a l’aigua i amb l’objectiu d’ajudar en la recuperació per alguna lesió.

Piscina climatitzada:

En la mateixa línia de l'assessorament esportiu personalitzat, disposeu de diversos tècnics aquàtics perquè us puguin fer un cop mà per aconseguir els vostres objectius, ja siguin la millora del rendiment, com fer recuperació a causa d'una patologia prèvia, com perfeccionar la tècnica, nocions bàsiques per aprendre a nedar, etc.