Se simplifica el seu manteniment atès que no és soterrat, i facilitarà que es pugui renovar la gespa el proper any

El camp de futbol municipal de Santa Agnès estrena el sistema de reg

Última revisió 29-12-2021 12:38
29/12/2021

L’Ajuntament ha enllestit la instal·lació del nou sistema de reg del camp de futbol municipal de Santa Agnès. És totalment exterior, compta amb cinc canons (un per cada cantonada del terreny de joc i un a la zona de les banquetes), i un aspersor retràctil davant les grades que no impedirà la visió del públic.

El fet que la instal·lació sigui exterior comporta moltes millores respecte el sistema antic, atès que es facilita molt el seu manteniment i la seva reparació en cas d’avaria. A més, és previst que durant el 2022 es renovi tota la gespa, treballs que seran més senzills ja que el sistema de reg no serà un factor que causi cap impediment.

El regidor d’Esports, Daniel Valls, ha explicat: “El consistori segueix avançant amb l’objectiu de la millora dels equipaments esportius. A principis del 2020 es va renovar la il·luminació amb els focus LED, ara es renova el sistema de reg i l’objectiu és poder substituir la gespa durant l’any 2022”.