L’Ajuntament promou un curs sobre aquesta aplicació destinada als establiments associats al COR.

Els comerços roquerols amplien la seva presència a Instagram per donar a conèixer els seus productes i serveis

Última revisió 07-06-2021 09:43
07/06/2021

Els propers 10 i 17 de juny diversos comerços de la Roca del Vallès ampliaran els seus coneixements sobre la xarxa social Instagram amb un nou curs organitzat per l’Ajuntament. Després de fer una formació inicial, ara els responsables dels establiments aprofundiran sobre el funcionament de l’aplicació per treure-li tot el suc i poder difondre efectivament els seus productes i serveis.

En concret, els continguts del curs seran:

- Publicació de Stories: pràctica personalitzada per a cada negoci

- Agrupació de Stories

- Explicació de com es fa una publicació de Reels, IGTV,...

- Procediment per a la creació de concursos (no es fa pràctica personalitzada)

- Estadístiques d'Instagram Business per saber l'abast de les teves publicacions

- Aplicacions de recolzament d'Instagram

La formació és una iniciativa de l’Ajuntament amb el suport de l’associació COR. La regidora de Comerç, Raquel Vilardebó, ha afirmat que “volem promoure un  teixit comercial dinàmic i competitiu, i per això treballem per oferir eines i recursos a tal efecte. Ajudes, formacions, assessorament... El que estigui al nostre abast procurarem dur-ho a terme”.