L’Ajuntament va obrir un procés de renovació d’aquests espais per afavorir que s’ofereixi més diversitat de productes al veïnat.

Els mercats setmanals incorporen noves parades a partir d'aquest diumenge

Última revisió 07-05-2021 16:15
07/05/2021

Aquest diumenge el veïnat podrà comprar al mercat setmanal de Santa Agnès de Malanyanes a parades noves. L’Ajuntament de La Roca del Vallès vol revitalitzar i donar impuls als mercats setmanals i al sector del comerç en general, i per aquest motiu va obrir un concurs de noves parades als mercats setmanals de la Roca, Santa Agnès i la Torreta. Així, durant els propers dies s’incorporaran noves parades:

• 9 de maig, a Santa Agnès: dues noves parades, de fruita i verdura de proximitat i una d’embotits
  • 11 de maig, la Torreta: dues noves parades, una de confecció de dona i una altra d’artesania.
  • 13 de maig, a la Roca: 8 parades noves, d’artesania, sabateria, bisuteria, bosses i carteres, roba interior i de confecció de dona.

La regidora de Comerç, Raquel Vilardebó, ha explicat que: “Donem un nou impuls als mercats no sedentaris, en un moment on anem recuperant poc a poc la normalitat. Així, fomentem que se segueixi sortint al carrer, que beneficiarà al conjunt del comerç local i a l’activitat econòmica”.