Gaudeix del Nadal a la Roca del Vallès

Última revisió 09-12-2021 13:54
09/12/2021

Ajuntament i entitats han organitzat desenes d'activitats per petits i grans, per celebrar les festes nadalenques amb la màxima normalitat que sigui possible.

Trobareu tots els actes a continuació:

Encesa dels llums de Nadal

La Roca: 10 de desembre, a les 18 h davant de Can Sol (Ajuntament)

La Torreta: 11 de desembre, a les 18.30 h a Can Tàpies

Santa Agnès: 12 de desembre a les 18 h a la plaça de Fontanelles

11 de desembre

Acte d’encesa dels llums de Nadal a la Torreta

17 h: tallers infantils a Can Tàpies

18 h: encesa de l’arbre

12 de desembre

Marxa per a la Marató de TV3

Horari: de 9 a 13h

Lloc: Sortida i arribada des de l’Escola Mogent

Marxa amb 2 recorreguts, un de 8 km i un altre de 13 km. Xocolatada a l’arribada

Elskekorrenmolts.cat

Organitza Club Atletisme Elskekorrenmolt

Acte d’encesa dels llums de Nadal a Santa Agnès

17 h: Xocolatada organitzada per l’Associació de veïns

18 h: Cantada de Nadales a càrrec de la Coral Centre i Energia i encesa de l’arbre

13 de desembre

Taller infantil de Nadal: Felicitació de Nadal en 3D

Horari: 17.30 h

Lloc: Biblioteca

Posem el Nadal dins d'una petita capseta: arbres, neu, ninots de neu... Inventem una història i posem-la dins d'una capsa. A càrrec d'Eva Sans. Cal inscripció prèvia a la Biblioteca: Tel.: 938 424 461 / WhatsApp: 674 640 308. Per a més informació consulteu la web de la biblioteca: https://www.bibliolaroca.cat

Organitza: Biblioteca

18 de desembre

Espectacle nadalenc amb Paszebra

Lloc: Centre Cívic de Santa Agnès

Corre-traca

Horari: 19 h

Lloc: pels carrers del centre de la Roca fins a la plaça de l'Era

Els Diables encendran una traca d'un quilòmetre de llarg que ressonarà pels carrers de la vila. A la plaça de l'Era hi haurà una mascletà.

18 i 19 de desembre

Pessebre Vivent de la Torreta

Horari: de 18  a 20 h amb passis cada mitja hora en grups de 100 persones

Lloc: Eix Cívic de La Torreta i entorn de Can Tàpies

Preu: 5€

Organitza: Amics del Pessebre Vivent de la Torreta

19 de desembre

Vine a fer cagar el Tió Solidari

Horari: de 9 a 14 h

Lloc: Plaça de Can Torrents

Concert de Nadal de la Coral Centre i Energia

Horari: 19 h

Lloc: Església de Sant Sadurní

20 de desembre

Espectacle familiar de Nadal: Una de pastorets

Horari: 17:30 h

Lloc: Biblioteca

Divertida i explosiva història de pastorets amb titelles envoltada de totes les nostres tradicions nadalenques i de jocs, endevinalles, contes i nadales. A càrrec de Rosa Fité. Per a més informació consulteu la web de la biblioteca: https://www.bibliolaroca.cat/

Organitza: Biblioteca

23 de desembre

Pare Noel al COR

Horari: de 19.30 a 20.30 h

Lloc: Plaça de l'Era

Durant tota la tarda el Pare Noel passejarà pel centre comercial de la Roca i visitarà els establiments associats. A les 19.30 h se situarà al seu tron de la Plaça de l'Era per a rebre a tots els infants que s'hi vulguin acostar i es convidarà a tothom qui vulgui a xocolata desfeta i melindros, per endolcir la tarda i fer passar el fred!!!

Organitza: Associació de Comerciants de la Roca (COR)

Del 27 al 30 de desembre

Parc de Nadal

Horari: 10.30 a 13.30 h i de 16.30 a 19.30 h

Lloc: CEM La Roca

Preu: Matí 3€ / Tarda 3€ / Tot el dia 5€

Parc de Nadal dirigit a infants i joves del municipi. Edat recomanada de 2 a 18 anys.

Ludoteca, inflables, Jocs gegants, Taller de circ, bicicletes rares i moltes sorpreses més.

Organitza: A Parts Iguals i Ajuntament de la Roca del Vallès

Skate Park

Horari: 10.30 a 13.30 h i de 16.30 a 19.30 h

Lloc: CEM La Roca

Espai gratuït dirigit especialment als joves: Pàrquing del CEM hi haurà muntat un Skate park amb patinets i skates per poder practicar

Organitza: A Parts Iguals i Ajuntament de la Roca del Vallès

1 de gener

Patge reial a la Roca

Lloc: Centre Cultural de la Roca

2 de gener

Taller de fanalets per il·luminar el camís als Reis Mags

Horari de 10.30  a 13.30 h

Lloc: Centre Cultural de la Roca

a Càrrec Colla gegantera de la Roca

Patge reial a la Torreta

Horari: d'11 a 13 h

Lloc: Porxo de Can Tàpies

Patge Reial a Santa Agnès

Lloc: Centre Cívic de Santa Agnès

Ens espera una tarda plena d'emocions per a tothom, petits i grans. Començarem amb un espectacle infantil per anar escalfant motors i així poder rebre el patge amb tota la il·lusió i escalfor que es mereix. A les 18 h, per fi, donarem la benvinguda al patge reial que ha vingut encarregat de fer arribar tots els nostres desitjos a ses majestats. Finalment, berenarem tots plegats amb un got de xocolata calenta i melindros per llepar-nos els dits.

Organitza: Associació Pessebrista de la Parròquia de Santa Agnès de Malanyanes i Associació de Veïns

5 de gener

Taller de fanalets per guiar als Reis Mags

Horari: 16 h

Lloc: Església de Santa Maria del Jaire

Cavalcada Reial a Santa Agnès

Lloc: Plaça de les Fontanelles

Enguany, per fi podem reprendre la nostra tradicional cavalcada i il·luminar els nostres carrers d'alegria i il·lusió. Sortirem a les 17?h de la plaça de les Fontanelles per acompanyar a ses majestats pels carrers del nostre estimat poble i així arribar a l'Horta de la Rectoria per poder gaudir una estona de la seva companyia. En finalitzar la trobada a l'Horta, recordeu anar cap a casa aviat que els Reis passaran per deixar els vostres desitjos a la porta.

Cavalcada Reial a la Roca

Lloc: sortida Benzinera Market Expréss- Can Rovira
Recorregut Can Rovira, Crta. BV-5001, C/ Catalunya, C/ Tenor Vinyes, Rambla Mestre Torrents, C/ Anselm Clavé, C/ de Dalt, Plaça de l’església.
Arribada a l’horta del Rector a les 18:30h escenari per donar les cartes als reis. Servei de paqueteria al IES de 08:30h a 14:30h

Cavalcada Reial a la Torreta
Horari: 18 h
Recorregut C/ Valencia direcció plaça Valldoriolf, C/Dr Fleming C/ Granada, Josep Torelló. Arribada escenari al pati de l’escola