La campanya de donació de sang reuneix una vuitantena de persones

Última revisió 30-08-2022 18:31
30/08/2022

Dels 81 veïns i veïnes que es van acostar a la unitat especialitzada instal·lada al nostre municipi el passat 8 d’agost, una cinquantena van poder donar sang

El veïnat de la Roca del Vallès va mostrar novament la seva solidaritat col·laborant amb el Banc de Sang i Teixits, en la jornada de donació de sang que es va celebrar el passat 8 d’agost. En total s’hi van acostar  81 persones, de les quals 51 van poder donar sang. També hi va haver 6 veïns i veïnes que van donar sang per primera vegada, una altra dada positiva que cal posar en valor, i treballar perquè en siguin més la propera vegada.

El Banc de Sang i Teixits realitza diverses campanyes per recollir donacions al llarg de l’any al nostre municipi. Així, si no us heu pogut acostar a la unitat especialitzada en aquesta ocasió, tindreu l’oportunitat de fer-ho el dilluns 10 d’octubre. És molt important recollir el màxim de donacions possible, ja que ens trobem en un moment molt complicat a nivell sanitari. L’Ajuntament de la Roca del Vallès anima tot el veïnat a ser solidari i participar en aquestes campanyes.