D’aquesta manera la plantilla es reforça i es contribueix a oferir un servei millor a la població.

La Policia Local incorpora dos nous agents després que hagin superat el curs de formació

Última revisió 11-10-2021 12:33
11/10/2021

L’Ajuntament de la Roca del Vallès ha donat la benvinguda al cos de la Policia Local a dos nous agents, que van superar l’oposició a principis d’any i fins aleshores s’han estat formant a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya. Un cop acabada aquesta formació, ja han començat a treballar a jornada completa al municipi, reforçant així la plantilla del cos.

L’objectiu és disposar d’una plantilla complerta, formada i amb la dotació necessària per a donar un servei de qualitat al poble”, explica el regidor de Seguretat Ciutadana, Daniel Valls, qui juntament amb l’Alcalde Albert Gil han rebut els nous agents a la Sala de Plens i els han desitjat sort i encerts en aquesta nova etapa.

El consistori treballa per ampliar i consolidar la plantilla d’agents, per tal que treballin amb més recursos i puguin fer front als reptes de seguretat ciutadana que té la Roca del Vallès. Així, els nous agents contribuiran a donar suport en les tasques de vigilància en una època de l’any que policialment es considera sensible, atès que canvia l’hora i cal extremar les precaucions per evitar robatoris a les llars. L’Ajuntament disposa d’una campanya informativa amb consells de seguretat precisament per prevenir aquests fets.

També de cara el proper any es preveu que entri en funcionament el projecte de videovigilància, concretament amb dispositius que llegeixen matrícules de vehicles, com a element dissuasiu de cara a les persones que entrin al municipi amb l’objectiu de delinquir. Trobareu més informació aquí.