Ha entrat en vigor el nou contracte municipal de conservació i manteniment que estarà vigent dos anys.

L'Ajuntament arranjarà prop de 72 km de camins públics

Última revisió 04-11-2022 14:15
04/11/2022

L’Ajuntament de la Roca del Vallès ja ha començat a executar el nou contracte municipal de conservació i manteniment de camins públics. L’objectiu és millorar aquests vials fent el ferm més uniforme, perfilar-ne els perímetres, netejar els vorals i controlar la vegetació dels límits o de la secció transversal. D’aquesta manera, seran més segurs i accessibles tan pel veïnat com pels serveis d’emergències.

El termini d'execució és de dos anys, tot i que s’han començat a fer treballs. El projecte inclou 60 camins municipals d'ús públic, subdividits en 136 trams, amb una longitud total de 72,157 quilòmetres. L'import dels treballs és de 374.287,09 euros (IVA inclòs).

El regidor de Medi Ambient i Pagesia, Jordi Bacardit, ha explicat: “Amb el nou contracte millorarem significativament la mobilitat pels espais agrícoles i forestals del municipi. És una inversió important però necessària i reivindicada pel veïnat”.