El consistori advoca per la responsabilitat i la salut i estima posposar l’esdeveniment fins l’any vinent.

L'Ajuntament no organitzarà enguany el Parc de Nadal

Última revisió 10-12-2020 09:00
09/12/2020

Quan arriba el Nadal un dels espais més esperats pels nens i nenes i adolescents de la Roca del Vallès és el Parc de Nadal. En aquestes vacances, però, no es podrà celebrar. Seguint les recomanacions emeses pel departament d’Interior i de Salut de la Generalitat, l’Ajuntament ha decidit no organitzar aquesta activitat per evitar riscos. Malgrat que es pogués controlar l’aforament, l’aglomeració de persones i el constant contacte amb els jocs i les atraccions fa que el més prudent sigui organitzar l’esdeveniment el proper any

La regidoria de Joventut, Ainoa Herrera, ha lamentat que no es pugui fer el Parc de Nadal, “creiem que és el més sensat per garantir la salut de totes i tots”, i ha afegit: “L’any que ve, tot esperant recuperar la normalitat, impulsarem de nou aquest i altres esdeveniments per fomentar l’oci i la cultura pels i les joves”. L’Ajuntament treballarà perquè la propera edició s’iniciï a finals del mes de desembre en comptes de primers de gener, i que duri més dies.