Pots apuntar-te al grup de difusió enviant la paraula ALTA al número 627 90 18 36

L'Ajuntament posa en funcionament un nou canal de comunicació amb el veïnat a través del WhatsApp

Última revisió 18-11-2021 11:01
18/11/2021

L'Ajuntament posa en funcionament aquest nou canal d'informació municipal a les persones que estiguin interessades en rebre-la per informar de manera directa i immediata als veïns i veïnes. A través d'aquest nou canal s'enviaran les informacions que es consideri que poden ser interessants als veïns i veïnes: notícies d'actualitat municipal, informació d'actes i activitats d'agenda, avisos i emergències.

Important:

No es tracta d'un grup de WhatsApp, és un servei de difusió d'informació en forma unidireccional Ajuntament-Ciutadania pel que no s'hi poden enviar missatges per contactar amb altres persones que siguin subscriptores del servei, ni tampoc amb el propi Ajuntament.

Els avisos es rebran com a missatges convencionals de WhatsApp, enviats amb l'identificador Comunicació LRV.

Sempre que hi hagi informació d'interès, l'Ajuntament de la Roca del Vallès enviarà comunicats i això serà entre les 9 h i les 20 h de qualsevol dia de la setmana, amb un màxim de dos missatges al dia. En casos excepcionals i d'urgències es podran enviar missatges en més nombre i fora de les hores convingudes.

Com em puc donar d'alta?

1. Entra al Whatsapp i envia la paraula ALTA al número 627 90 18 36
  2. Comunicació LRV et respondrà amb un missatge per acceptar les condicions d'ús i el Dret de Protecció de Dades.
  3. Si hi estàs d'acord, respon al missatge
  4. Rebràs un nou missatge de benvinguda i ja estaràs donat d'alta al servei. Hauràs d'afegir el contacte Comunicació LRV a la teva llibreta d'adreces per poder rebre els missatges del grup de difusió

I com em puc donar de baixa?

Només cal esborrar el contacte de Comunicació LRV de la llibreta de contactes del mòbil.  L'efecte és immediat a partir d'aquell moment ja no rebràs els missatges.

Condicions d'ús del servei

En compliment del que disposa l'article 13 del Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril de 2016 (RGPD) relatiu a la protecció de les persones físiques, i a l'article 11 de la LO 3/2018 de Protecció de Dades Personals i de Garantia dels Drets Digitals, s'informa que les dades facilitades seran tractades per l'AJUNTAMENT DE LA ROCA DEL VALLÈS amb NIF P0818000B situada a c. Catalunya, 18-24 amb telèfon 938 422 016 i adreça de correu electrònic ajuntament@laroca.cat. Les seves dades seran tractades amb la finalitat d'oferir informació a la ciutadania relativa a les activitats organitzades i coordinades per l'Ajuntament. Aquesta informació s'enviarà mitjançant l'aplicació WhatsApp. Se l’informa que les persones donades d’alta, en cap cas, tindran accés a les dades de contacte de les altres persones que empren aquest servei. La legitimació per al tractament de les seves dades és el seu consentiment exprés. Pot retirar el seu consentiment en tot moment, sense que això afecti la legitimitat del tractament fins al moment. Les dades es comunicaran a les Unitats de l’Ajuntament competents en la matèria relacionada amb la comunicació realitzada i no podran ser cedides a tercers excepte en els casos que ho exigeixi una llei. També es podran comunicar a altres encarregats del tractament contractats per la prestació d’aquest servei de comunicació. Pot exercir, en tot cas i davant d’aquest organisme, els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació i a no ser objecte de decisions individualitzades automatitzades. Tots són reconeguts i conferits per la legislació vigent en matèria de protecció de dades. Cal que envieu la vostra sol·licitud al delegat de Protecció de Dades o mitjançant els tràmits disponibles a la seu electrònica: www.laroca.cat. Si ho estimeu oportú, podeu presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) a traves del web: https://apdcat.gencat.cat/ca/drets_i_obligacions/reclamar_i_denunciar/. Les dades personals proporcionades es conservaran durant el temps necessari per a complir les obligacions legals i contractuals segons la normativa vigent en cada moment.