S’han cremat diversos contenidors i malmès elements de l’espai públic, fet que comporta un cost important per a les arques públiques.

L'Ajuntament resol les incidències causades per diversos actes vandàlics

Última revisió 19-07-2022 10:51
19/07/2022

Durant el passat cap de setmana l’incivisme va fer acte de presència al nostre municipi, causant diverses incidències que els serveis municipals han hagut de resoldre. La Policia Local està amatent per identificar als responsables. El resultat dels actes vandàlics ha estat la crema de 16 contenidors entre la rambla Mestre Jaume Torrents i carrer de Prat de la Riba (5 d’envasos, 5 de paper i cartró, 3 d’orgànic i 3 de rebuig); s’han arrancat les pilones que impedeixen l'accés de vehicles a motor al parc fluvial; diverses senyals de circulació tombades a la zona de l'escola Mogent; s'ha malmès la tanca de fusta perimetral del parc infantil de darrera del Caprabo; i s'han trobat llançades al riu Mogent les tanques que formaven el perímetre de seguretat de l'espai de jocs infantils que s'està renovant en aquest darrer espai.

L’Ajuntament de la Roca del Vallès condemna enèrgicament aquests fets i, en paraules de l’alcalde Albert Gil: “Fets com aquests no es poden tornar a repetir. L’incivisme no és contra elements de l’espai públic, ho és contra tots i totes nosaltres. Empobreix la imatge del poble i ens consta mols diners”.

El consistori demana que si es presencia algun fet vandàlic o se sospita que s’estigui cometent algun, s’avisi immediatament a la Policia Local (600445577 - 938422075).