Nou curs gratuït de manipulació d'aliments al Servei Local d'Ocupació

Última revisió 12-02-2021 12:08
12/02/2021

El Servei Local d’Ocupació continua fomentant l’ocupabilitat dels veïns i veïnes del municipi, i organitza periòdicament cursos de formació per millorar el currículum i obtenir certificats professionals. En aquesta ocasió s’organitza al Centre Cultural de la Roca un curs gratuït de manipulació d’aliments, una formació que dona accés a ofertes de feina relacionades amb la restauració, la venda de queviures o d'operari a la indústria alimentària.

S’hi poden inscriure les persones residents del municipi i inscrites al Servei Local d’Ocupació. El curs tindrà lloc el proper dijous 25 i divendres 26 de febrer, de 10h a 12h. Les persones interessades podran formalitzar la seva inscripció trucant al telèfon 93 842 44 61 o bé, enviant un correu electrònic a slo@laroca.cat. En el moment de la inscripció hauran de facilitar les següents dades de contacte: nom i cognoms, DNI/NIE, telèfon i adreça de correu electrònic. A més, els assistents hauran de portar la seva pròpia llibreta i bolígraf per poder prendre notes.