S’han incorporat dues persones al consistori de manera temporal, qui es trobaven en situació de vulnerabilitat.

Noves oportunitats laborals a l'Ajuntament dins del Programa Treball i Formació

Última revisió 03-06-2022 12:37
03/06/2022

L'Ajuntament de la Roca del Vallès ha incorporat dues persones a la plantilla municipal, que desenvoluparan tasques de suport administratiu i de millora de la via pública. Es tracta d’una nova edició del Programa Treball i Formació, amb suport del Consell Comarcal del Vallès Oriental, que facilita a persones amb risc d’exclusió social poder trobar una oportunitat laboral.

Concretament, el programa facilita contractacions de 12 mesos a jornada completa per a persones de 52 anys o més i per a persones destinatàries de la renda garantida de ciutadania, que es trobin en situació d'atur i estiguin inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades en el Servei d'Ocupació de Catalunya. Aquestes, a més, reben formació i assessorament per reconduir la seva trajectòria professional.

L’Ajuntament ja ha participat al Programa Treball i Formació en anteriors edicions, i ha volgut fer-ho també en aquesta ocasió perquè tenim un interès especial en poder ajudar en la recerca d'ocupació d'aquelles persones del municipi més vulnerables, que ens els moments actuals encara s'agreuja més la seva dificultat per incorporar-se al mercat de treball”, explica el regidor d’Inserció Laboral, Daniel Valls.

Aquest programa suposa un gran ajut per aquelles persones que hi puguin participar i properament el consistori sol·licitarà poder comptar amb més persones per reforçar els serveis que s’ofereixen al conjunt de la ciutadania.