El CEM posa en marxa sessions d’assessorament d’exercicis de fitness i la dinamització de de diversos esports i jocs tradicionals.

Noves propostes esportives pel jovent de la Roca del Vallès

Última revisió 03-03-2022 17:31
03/03/2022

El Centre Esportiu Municipal ha posat en marxa dues iniciatives per promoure l’esport entre els joves roquerols, i que millorin la seva capacitat física i la salut. Es tracta de les activitats Fitness Jr. i Multiesports. Ambues es faran cada dia de dilluns a divendres a partir de les 16 h a les diverses instal·lacions del CEM, i es dirigeixen als nois i noies d’entre 14 i 15 anys.

En primer lloc, el Fitness Jr. vol ensenyar al jovent a practicar correctament exercicis de tonificació i musculació. Per a fer-ho, el personal del CEM ha treballat un circuit d’exercicis per treballar la força i la resistència, a la vegada que oferiran informació i assessorament perquè els usuaris puguin practicar aquests exercicis de manera autònoma més endavant.

En segon lloc, la proposta de Multiesports va encaminada a que els i les joves es trobin per practicar alguna disciplina esportiva i jocs tradicionals, ja sigui perquè els agrada o perquè en tenen curiositat i la volen experimentar per primer cop. Es volen potenciar diferents valors com ara la cohesió de grup, la companyonia i la competitivitat, a la vegada que es treballaran aspectes tècnics com la coordinació, habilitat i destresa, velocitat i flexibilitat, i totes aquestes es milloraran mitjançant el joc.

Si hi esteu interessats i hi voleu participar, poseu-vos en contacte amb el CEM:

• C/ Hermenegild Carrera, S/N
  • infocem@laroca.cat