L’Associació Roca-Vol instal·larà una parada al mercat setmanal de la Roca i donarà els aliments a la Fundació El Xiprer.

Participa a la recollida d'aliments solidària del proper divendres 25 de setembre

Última revisió 17-09-2020 11:45
17/09/2020

La propera setmana viurem una nova iniciativa solidària a la Roca del Vallès. Es tracta d’una recollida d’aliments que promou l’associació Roca-Vol, en favor de la Fundació El Xiprer. S’instal·larà una carpa al mercat setmanal de la Roca, a la cantonada del carrer Espronceda amb la Rambla Jaume Mestre Torrents, el proper divendres 25 de setembre de 9 a 12 h.

La intenció de l’entitat és que els veïns i veïnes que s’acostin al mercat donin alguns productes, com ara pasta, potets infantils, llegums, arròs, llet infantil (número 2) i sardines. L’Ajuntament anima a totes les persones a que s’acostin un moment a la parada i facin una donació per contribuir a la tasca solidària d’aquestes entitats.

La Fundació El Xiprer dona suport a persones i famílies amb greus dificultats econòmiques derivades de problemes d'atur, de salut o d'insuficiència d'ingressos. La crisi econòmica actual ha abocat a moltes persones i famílies tenen problemes per a resoldre les necessitats més bàsiques com són l'alimentació i l'habitatge, i la fundació entre altres projectes els ofereix manutenció i aliments.