S'obre la licitació per les obres de la segona fase de l'Eix Cívic de la Torreta

Última revisió 20-09-2021 13:24
20/09/2021

Les empreses ja poden presentar les seves propostes per transformar aquest espai i dotar-lo de serveis inclusius i eficients energèticament.

L’Ajuntament avança amb la transformació de l’espai comprès entre els carrer Ramon y Cajal i Josep Torelló, denominat com a Eix Cívic de la Torreta. Aquí s’hi troba l’escola, el Centre Cultural i Can Tàpies, a més del parc i zones verdes. Després de l’aprovació del projecte per part del Ple, el consistori ha obert la licitació i ara les empreses poden presentar les seves propostes per construir-lo. Trobareu més informació al portal de Contractació Pública

El regidor d’Urbanisme, Xavier del Villar, ha explicat: “Amb la remodelació d'aquest espai, llargament esperada i reivindicada pel barri, l’Ajuntament de la Roca del Vallès té la ferma voluntat de dotar-lo d’un major atractiu i consolidar-lo com un dels nuclis cívics i lúdics més importants del barri de La Torreta”. A més ha afegit: “El projecte ha de respondre a les necessitats d’eficiència energètica i ha de ser accessible i inclusiu”.

El projecte planteja reforçar el concepte d’eix cívic creant una nova pèrgola lineal sobre l’eix cívic a la part de davant de l’escola. També es construirà:

• Parc infantil amb zones separades per a infants de 3-8 anys i majors de 8 anys, a prop de l’escola.
  • Una zona esportiva
  • Gimnàs urbà per a gent gran
  • Zona d’aixopluc i ombra davant l’escola per a l’espera dels infants
  • Zones de descans repartides pel parc