Torna el Compra i Guanya amb la participació del comerç local de la Roca del Vallès

Última revisió 12-08-2022 12:15
12/08/2022

Al mes de setembre s’iniciarà Comprar a la Roca té Premi, per incentivar que el veïnat compri als establiments del poble.

Comprar al poble té premi! Aquest és el lema de la campanya comercial que impulsa l’Ajuntament de la Roca del Vallès, amb l’objectiu de reforçar el comerç local. A partir del mes de setembre les botigues disposaran de 7.735 butlletes que podran repartir entre la seva clientela, amb una part per rascar que amaga diversos premis econòmics.

En cas d’obtenir una butlleta premiada, l’import es podrà fer servir per comprar en una altra botiga que participi en aquesta iniciativa (i que sigui un comerç que no hagi estat declarat com a essencial). I en el cas de les butlletes no premiades, es podran dipositar en una urna situada a l’Ajuntament amb les dades personals, i durant la Fira de la Col es farà un gran sorteig.

• Premi de 10€: 800 butlletes
  • Premi de 20€: 215 butlletes