La Roca Turisme

La Roca del Vallès és un municipi situat al Vallès Oriental, a menys de 5 quilòmetres de Granollers, la capital de la comarca, i a poc més de 15 minuts de la ciutat de Barcelona. Situada al límit amb el Maresme i connectada ràpidament amb la línia de costa a través de la carretera C-60, la vila manté una ubicació privilegiada que potencia el seu caràcter urbà, industrial, comercial i turístic.

En l’àmbit demogràfic, la Roca del Vallès és un dels municipis territorialment més extensos i una de les principals portes d’entrada a la comarca pel sector est. Amb tot, a l’empara del Parc de la Serralada Litoral, la vall mitjana del riu Mogent i el Camí Ral, la vila també gaudeix d’un entorn natural i paisatgístic amable i variat i de jaciments i emplaçaments arquitectònics plens d’història que han marcat el caràcter i l’esdevenir del territori al llarg dels segles.

Gràcies a tot aquest patrimoni industrial, els actius històrics, culturals i gastronòmics i els elements de gran valor natural que envolten el poble, la Roca del Vallès és avui en dia un dels municipis més coneguts i visitats del Vallès Oriental, un dels centres més dinàmics de tota la comarca i un territori a l’alça, amb un potencial humà creixent, una situació estratègica única i amb un sòl industrial altament competitiu que el converteixen en un indiscutible pol d’atracció –un dels més importants de tot el territori- de noves empreses nacionals i internacionals.

Un municipi, a més, que manté una personalitat moderna i pròpia i una vitalitat associativa, econòmica, comercial, social, cultural i esportiva rica i diversa. Tots aquests actius identifiquen la Roca del Vallès com una vila acollidora, amable, pròspera i plural i amb una oferta turística amplia, singular i de qualitat per a gaudir-ne al llarg de tot l’any.

Novetat !

Guia Gastronòmica de La Roca del Vallès