Sol·licitud beques escolars i extraescolars curs 2020-2021

El termini de presentació de sol·licituds és del 16 de juny al 3 de juliol de 2020.

Cas que la sol·licitud es vulgui fer presencial, a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, s'ha d'agafar cita prèvia a l'Ajuntament trucant al 93.842.20.16 extensió 3

Els conceptes a becar seran els següents:

• Educació infantil 2n cicle (P-3, P-4 i P-5): material escolar, activitats d’estiu, menjador (sempre i quan s’hagi fet la sol·licitud de beques de menjador del Consell Comarcal) i activitats extraescolars.
  • Educació primària: (1r. a 6è): material escolar, activitats d’estiu, menjador (sempre i quan s’hagi fet la sol·licitud de beques de menjador del Consell Comarcal) i activitats extraescolars.
  • Educació secundària obligatòria (ESO): transport escolar (LT a LR) , activitats d’estiu, llibres i activitats extraescolars.

La documentació a aportar per part dels sol·licitants serà la següent:

• Llibre de família
  • DNI, NIE o passaport (de tots els majors de 14 anys de la unitat familiar)
  • Volant de convivència (es facilitarà a l’Ajuntament)
  • Declaració de la renda de l’exercici 2019
  • Darrer rebut de lloguer o hipoteca de l’habitatge
  • Fotocòpia del número de compte bancari
  • En cas de separació, conveni regulador o resolució judicial
  • En cas d’incompliment de l’obligació de pagament de la pensió d’aliments, documentació acreditativa de la reclamació.
  • En els casos en què algun dels membres de la unitat familiar rebi qualsevol tipus d’ingrés corresponent a rendiments no tributables o exempts, s’ha d’aportar la documentació que es relaciona a continuació en funció de la font o fonts d’ingressos:
  • Informe de Vida Laboral, certificat de pensions, certificat renda garantida de ciutadania.

Altres Documents:

• Títol de família nombrosa
  • Títol de família monoparental
  • En cas de discapacitat d’algun membre de la unitat familiar, certificat de l’òrgan competent.
  • En cas de malaltia greu d’algun membre de la unitat familiar, informes mèdics o altres documents.
  • En cas d’infant en acolliment, la resolució pertinent.

La falta d’aportació d’algun document obligatori de la sol·licitud farà que la beca sigui desestimada.

ÀMBITS TEMÀTICS

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 29-07-2020 12:07