Fins a 325 inscrits van recórrer la Roca del Vallès, un èxit de participació que posa en valor aquesta proposta de l’Ajuntament

El Cros Comarcal torna a combinar esport, salut i natura en una nova edició exitosa

Última revisió 30-01-2020 12:37
27/01/2020

El passat 26 de gener el parc del Running de la Roca del Vallès va acollir la 14a edició del Cros Comarcal, una proposta esportiva destinada al foment dels hàbits saludables dels infants i joves del municipi i de la comarca. Organitzat per l’Ajuntament amb la col·laboració de l’associació A Parts Iguals i la col·laboració del Consell Esportiu del Vallès Oriental, la Diputació de Barcelona i les AMPES i escoles del municipi, el Cros escolar va comptar amb 325 inscripcions, tant online com a presencials, respecte a l’edició passada del 2019 on es va arribar als  271 inscrits.

El 14a edició del Cros Escolar de la Roca del Vallès va comptar amb curses de 300 a 3.000 metres, amb sortida i arribada al parc situat darrera la deixalleria, a Can Borrell. Hi van participar infants i joves de diverses edats que competien per categories, els quals van rebre tots un obsequi i els primers classificats una medalla.

El regidor d’Esports, Daniel Valls, ha agraït a totes les persones que han treballat per l’organització de la 14a edició del Cros i explicat que «a la Roca del Vallès fomentem l’esport i sempre lligat amb l’educació en valors i la promoció dels hàbits saludables. Amb el Cros aconseguim que els infants i joves facin esports i també gaudeixin del nostre entorn natural».