Els responsables del centre comercial han assegurat que han adequat les instal·lacions perquè el 8 de juny es reobri amb aforament limitat i permetent que els visitants pugin fer les compres mantenint les distàncies.

El govern municipal visita la Roca Village per conèixer les mesures de seguretat que s'aplicaran a la reobertura

Última revisió 05-06-2020 18:02
05/06/2020

Gairebé tres mesos després de tancar les portes, el centre comercial La Roca Village ja ho té tot a punt per tornar a acollir visitants el proper dilluns 8 de juny. Aquest matí diversos representants del govern municipal hi han realitzat una visita institucional, on els responsables del centre els han explicat totes les mesures de seguretat que s’han adoptat per garantir la salut pública. Hi ha assistit l’alcalde, Albert Gil, la regidora de Comerç, Raquel Vilardebó, el regidor de Serveis Municipals, Albert Bassa, el regidor de Seguretat Ciutadana, Daniel Valls, el regidor d’Urbanisme, Xavier del Villar, i la regidora de Comunicació i Imatge, Ainoa Herrera.

El centre ha posat en funcionament una aplicació que permet als visitants fer cua sense haver d’esperar-se fora de la botiga, s’han instal·lat senyalitzacions al terra per informar sobre la distància necessària entre les persones, es faran controls de la temperatura corporal a les entrades del centre, i a les botigues hi ha col·locades senyals on indiquen l’aforament de l’espai comptant amb el personal. Els parcs infantils estaran tancats, els restaurants disposaran de cartes amb codis QR i els banys tindran limitacions d’ús atès que s’hauran de netejar molt sovint.

D’aquesta manera el govern municipal ha conegut de primera mà les mesures de seguretat del centre, un aspecte molt important atès la gran quantitat de persones que acull la Roca Village durant l’any i el fort impacte que té aquest fer pel municipi. En aquest sentit l’alcalde Albert Gil ha explicat que “des del primer dia hem vetllat perquè a tot el municipi se seguissin les mesures de prevenció que decretaven les autoritats sanitàries, i ara estem fent el mateix per seguir les mesures de desconfinament. La Roca Village ha fet molts esforços per adequar-se a aquesta situació, com el conjunt del teixit empresarial i comercial del municipi”.

Per la seva banda la regidora de Comerç, Raquel Vilardebo, ha afirmat que ”agraïm que la Roca Village prengui unes mesures de seguretat i higiene com les que ens han mostrat avui. Fer possible i segura l'obertura d'un centre comercial com el d'aquestes característiques és oferir una oportunitat per recuperar part de la vida econòmica i turística d'aquest municipi”.

L’Ajuntament continuarà treballant per garantir la salut pública i aprovar mesures per reactivar l’economia local, tot esperant que la Roca Village segueixi implicant-se en el foment del turisme al municipi i que cada cop més persones visitin la Roca del Vallès.