L’homenatge als i les esportistes roquerols es durà a terme tot i que hi haurà canvis en el format de l’acte i l’aforament per mantenir les mesures de seguretat

La Nit de l'Esport es farà el proper 4 de setembre

Última revisió 12-08-2020 08:18
04/08/2020

La pandèmia va estroncar l’organització de la Nit de l’Esport, prevista pel 20 de març, que és l’acte on l’Ajuntament de la Roca del Vallès fa explícit el seu compromís amb el foment de l’esport. Cada any el consistori l’organitza per reconèixer la trajectòria i èxits dels i les esportistes del municipi, així com de les entitats esportives. Finalment l’acte es durà a terme, amb alguns canvis, el proper 4 de setembre, a les 21 h al Centre Cultural de la Roca.

El format ha petit modificacions per adaptar-lo a la situació actual. Així només estaran convidats presencialment els esportistes nominats, que hi podran anar amb un únic acompanyant, i les persones representants de les entitats esportives. Amb aquestes mesures podrem celebrar la festa de l’esport respectant les distàncies interpersonals i els aforaments que marca el departament de Salut.

Tot i això, per tal que totes les persones del municipi puguin participar de la gala, es podrà visualitzar l’acte a través de la web de l’Ajuntament gràcies a una retransmissió en streaming. En cas que les mesures sanitàries s’endurissin al mes de setembre, la gala tirarà endavant però sense públic. Tanmateix també es retransmetria en directe.

El regidor d’Esports, Daniel Valls, ha afirmat que “aquest any considerem molt important celebrar la Nit de l’Esport. Entenem l’esport com un dels eixos de la nostra societat i un dels valors més preuats del nostre municipi. Per aquest motiu, en un any on la pràctica esportiva ha patit tantes limitacions a causa de la pandèmia, volem que la Nit de l’Esport ens faci torna a sentir orgull per la vida esportiva del nostre poble, i puguem homenatjar com toca als nostre esportistes i agrair la immensa tasca que realitzen totes les entitats esportives”.

Trobareu tota la informació sobre aquest acte i els premis als millors esportistes de l’any en aquest enllaç.