Des de la Diputació de Barcelona s’ha iniciat l’estudi per millorar aquestes rutes i fomentar els hàbits saludables entre la població.

L'Ajuntament impulsa itineraris esportius per unir tot el municipi amb rutes practicables a peu i amb bicicleta

Última revisió 17-12-2020 16:13
17/12/2020

Tècnics de la Diputació de Barcelona han iniciat els estudis pel projecte de millora dels itineraris esportius de la Roca del Vallès. Amb col·laboració amb l’Ajuntament, es vol aconseguir un projecte que permeti millorar el traçat, la senyalització, la millora del ferm, la incorporació d’àrees de descans o àrees d’ombra...

El consistori va demanar el suport de la Diputació a principis d’any amb la intenció de millorar i habilitar les rutes per unir els tres nuclis de població i també amb Vilanova del Vallès, per desplaçar-se ja sigui a peu o en bicicleta.

El regidor d’Esports, Daniel Valls, ha afirmat que “volem potenciar l’esport com a un element bàsic de la vida diària del veïnat, però també com un mètode de mobilitat habitual i sostenible per desplaçar-se entre nuclis”.