S’ha actuat en una vintena de punts del municipi i s’estan estudiant noves intervencions per aconseguir una mobilitat més segura.

L'Ajuntament millora la mobilitat amb el repintat dels passos de vianants

Última revisió 18-02-2021 12:48
18/02/2021

En les darreres setmanes s’han dut a terme treballs de pintat i repintat de diferents passos de vianants del nostre municipi. En concret han estat una vintena de punts de la Roca Centre, la Torreta, Santa Agnès i Can Borrell – Can Colet. El consistori disposa d’un inventari complet de tots els passos de vianants del municipi i el seu estat, amb el qual es podrà establir un pla d’actuació futur per millorar-los, que respongui als diferents nivells d’urgència i prioritat.

L’objectiu d’aquestes actuacions és, per una banda, millorar la senyalització viària en punts propers a escoles, parcs infantils, zones esportives o d’especial concurrència i que presentaven un estat molt deteriorat; i, per l’altra, establir passos de vianants en punts on no existien i es consideraven necessaris per a millorar la seguretat dels vianants que circulen per aquells carrers.

Per exemple, els nous passos de vianants s’han pintat a Enrique Granados amb Rambla (la Roca) o Gurt i Copons (Can Colet – Can Borrell); i s’han repintat cruïlles com Pau Casals amb Gaudí i Rotonda Camp de Futbol (Santa Agnès), o Josep Torelló amb Veneçuela, Valpencia i Granada (la Torreta).

El regidor de Mobilitat, Daniel Valls, ha afirmat que “els carrers i avingudes són per a totes les persones, les que van en cotxe, a peu o en bicicleta. Hem de vetllar per la seguretat de tothom, en especial dels vianants perquè són els més desprotegits. Seguirem millorant per afavorir una mobilitat segura per tot el municipi”.