Les associacions desenvolupen cada any activitats en favor del conjunt de la ciutadania i, amb aquests ajuts, poden finançar i crear projectes d’interès públic.

Més suport a les entitats de la Roca del Vallès a través de les subvencions municipals

Última revisió 28-12-2020 18:32
28/12/2020

L’Ajuntament de la Roca del Vallès ha resolt diverses subvencions per a entitats del municipi, una part són nominals i altres s’han atorgat mitjançant concurrència competitiva. Aquestes ajudes fomenten que les entitats puguin desenvolupar la seva tasca cada any, en els àmbits de la cultura, dels esports, l’acció social o la solidaritat, per exemple. A més, també es promou que creïn projectes nous i, així, dinamitzar la vida social roquerola.

La regidora de Participació Ciutadana, Yolanda Guarinos, ha afirmat que “tot i que ha estat un any molt complicat, l’Ajuntament ha mostrat de nou el seu compromís amb el teixit associatiu. Sempre som al seu costat, malgrat les dificultats, perquè les entitats són el que donen vida al municipi”.

Pel que fa a les subvencions nominals, s’han atorgat 697.378,00 euros a entitats de l’àmbit de l’esport, la cultura, acció social, educació, joventut, cooperació i salut. Les associacions han signat els convenis en un acte conjunt a l’Ajuntament, on cada entitat hi ha assistit esglaonadament.

Pel que fa les subvencions de concurrència competitiva, els àmbits i els imports atorgats han estat els següents: Cultura (11.009,34 €); esports (9.830,41 €); joventut (3.300.00 €); acció social (7.510,00 €); solidaritat (4.234,00 €); i les AMPA’s (15.000,00 €).