S'han renovat els contenidors de davant de l'Església de Sant Sadurní, del carrer Reixach, i se n’han posat de nous al carrer Joan Miró i al carrer Veneçuela

Millores en el sistema de recollida de residus a diversos punts del municipi

Última revisió 13-02-2020 08:55
12/02/2020

L’Ajuntament de la Roca del Vallès ha implementat diversos canvis en el sistema de recollida de residus, en concret incorporant nous contenidors i reubicant-los en diversos punts del municipi. El regidor de Medi Ambient i Pagesia, Jordi Bacardit, ha explicat que «l’objectiu és que el deure ciutadà de llençar les escombraries al contenidor corresponent sigui cada cop més còmode i, així, entre totes i tots millorem els índex de recollida selectiva i la cura del nostre entorn natural».

El nucli antic de la Roca del Vallès ha estat un dels espais on s’han col·locat nous contenidors, en concret davant de l’Església de Sant Sadurní i al carrer Reixach. En un altre punt, al carrer Joan Miró, també s’hi han col·locat nous contenidors i això modificarà l’aparcament, ja que en comptes de canviar de costat cada quinze dies, ara l’aparcament passarà a ser permanent a la vorera on hi ha els habitatges.

Al carrer Velázquez s’han reubicat els contenidors, i ara s’han situat davant del Centre Cultural. A la Torreta, també s’han col·locat nous bujols al carrer Veneçuela. D’aquesta manera, el servei públic de recollida d’escombraries serà més còmode i accessible al conjunt del veïnat.

Per a qualsevol dubte o consulta relativa a aquest canvi, teniu a la vostra disposició la regidoria de Medi Ambient (938422016).