21 caminadors acompanyats de 2 monitors van participar en aquesta primera jornada esportiva el passat 3 de desembre. Les properes sortides seran el 21 de gener a El Prat de Llobregat, el 12 de febrer a La Llagosta i l’11 de març a La Roca del Vallès

La Roca es trasllada a Artés durant la primera activitat del programa 'Caminades per la gent gran'

Última revisió 09-12-2019 10:04
05/12/2019

Diverses persones majors de 60 anys van participar, el passat 3 de desembre, en la primera activitat que s’organitzava en el marc de la nova edició de Caminades per la gent gran. En aquesta ocasió, els 21 participants de La Roca van desplaçar-se fins a Artés, on van gaudir d’una jornada excel·lent en què van conèixer la resta de caminadors dels altres 3 municipis participants, van gaudir d’uns paratges bonics amb vinyes, camps i masies, i van acabar dinant al recinte del Parc de Can Crussellas.

El programa Caminades per la gent gran pretén promoure uns hàbits saludables per a les persones majors de 60 anys per tal que tinguin unes millors condicions de vida i d’envelliment actiu. Alhora, és una activitat que fomenta les habilitats socials, ja que posa en contacte persones de la mateixa franja d’edat de municipis molt diversos.

Segons el regidor d’Esports de la Roca del Vallès, Daniel Valls, aquesta primera sortida “va aconseguir animar a diversa gent del municipi que van gaudir molt de la jornada”. Amb aquesta iniciativa, “el consistori vol impulsar nous hàbits saludables que es poden practicar al voltant del municipi i que alhora, afavoreixen les relacions socials”.

Al llarg del 2020 estan previstes diverses caminades que continuaran afavorint l’envelliment actiu dels veïns i veïnes de la Roca. La pròxima serà abans d’acabar l’any, el 21 de gener, a El Prat de Llobregat. La següent el 12 de febrer a La Llagosta i l’11 de març el nostre municipi acollirà la cloenda.

Participar en aquestes caminades és totalment gratuït i la inscripció inclou assegurança, autocar i una samarreta. Totes les persones majors de 60 anys interessades en aquesta iniciativa poden adreçar-se als tres casals d’avis de la Roca, La Torreta i Santa Agnès per a fer-hi la inscripció i demanar més informació.