El veredicte amb els premiats es va emetre en directe per internet i es van repartir molts premis entre els més de mig miler de participants

L'acte d'entrega de premis del certament de Punts de Llibre clou l'històric Sant Jordi confinat

Última revisió 27-04-2020 12:44
27/04/2020

Un any més la Biblioteca de la Roca del Vallès ha dinamitzat literàriament la diada de Sant Jordi al municipi, malgrat les extraordinàries mesures de prevenció del contagi del coronavirus, que han forçat a suspendre els actes tradicionals a la via pública i ha traslladat totes les activitats a la xarxa. El bloc de la Biblioteca va esdevenir l’epicentre cultural on es trobaven les propostes literàries, com les recomanacions de llibres per Sant Jordi, les càpsules culturals i l’activitat de l’hora del conte. I per cloure la jornada, es va celebrar en línia l’entrega de premis del 17è Concurs de Punts de Llibre.

En aquesta edició confinada s’hi ha presentat 520 propostes entre les tres categories participants. En cada categoria hi ha hagut un primer premi i s’han repartit altres obsequis: 25 a la categoria de 0 a 8 anys, 25 més a la categoria de 9 a 17 anys i 10 premis a la categoria a partir de 10 anys. L’acte es va emetre per internet, amb un vídeo realitzat per una actriu que va registrar més d’un miler de visualitzacions. El podeu veure a continuació

La regidora de Cultura i Festes Populars, Laura Álvarez, ha explicat que “estem molt contentes i satisfets amb la participació, un any més, del veïnat de la Roca del Vallès en aquesta iniciativa malgrat el confinament. I moltes gràcies a l’equip de la Biblioteca per l’extraordinària feina i pel compromís en la dinamització cultural del municipi”.

Tots els punts de llibre han quedat exposats a un tauler virtual a la xarxa social Pinterest, per si voleu fer un cop d’ull!