Atès que els Serveis Socials tenen un caràcter essencial, des del Consell Comarcal del Vallès Oriental s'ha creat un procediment per donar resposta als requeriments de servei presencial que tinguin un caràcter urgent.

Els Serveis Socials ofereixen atenció telefònica i també intervenció presencial en els casos urgents

Última revisió 18-03-2020 10:14
18/03/2020

Per tal d’evitar el trànsit de persones i així contribuir a evitar la propagació del coronavirus, aquests dies els Serveis Socials municipals només atenen les consultes via telefònica. En aquest sentit, i tal com ja es va comunicar aquest dilluns a través del web municipal, les persones que necessitin posar-s'hi en contacte ho poden fer de 9 a 15 h al telèfon 93 860 07 06.

No obstant, i atès el caràcter essencial que tenen els Serveis Socials, des del Consell Comarcal del Vallès Oriental s'ha creat un procediment específic per poder seguir donant resposta, també, a les necessitats d’intervenció presencial que tinguin un caràcter urgent. En aquest sentit, tot partint de l’atenció telefònica inicial, es valoraran les demandes i se’n farà un cribratge a fi de detectar els casos que requereixin d’intervenció presencial per part dels equips de guàrdia.

Des de l’Ajuntament es recorda a la ciutadania que tots els professionals de Serveis Socials fan teletreball i realitzen seguiment telefònic prioritàriament de:

• Persones grans soles
  • Famílies amb infants amb risc social
  • Persones que ja tenien concertada entrevista per avançar aquelles gestions que es puguin fer
  • Seguiment de l’atenció a les persones del SAD