És imprescindible demanar cita prèvia a través del telèfon 93 842 20 16.

Torna l'atenció presencial a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania però amb cita prèvia

Última revisió 16-07-2020 12:22
23/06/2020

És imprescindible demanar cita prèvia a través del telèfon 93 842 20 16.

Des d’aquesta setmana ja es pot demanar cita prèvia per rebre atenció presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament de la Roca del Vallès. L’OAC atendrà presencialment de dilluns a divendres de 9 a 14 h, a l’edifici de Can Sol (carrer de Catalunya, 18). És imprescindible demanar cita prèvia a través del telèfon 93 842 20 16, ja que les persones que en tinguin tindran preferència per ser ateses per davant de les persones que s’hi presentin espontàniament.

L’Alcalde de la Roca del Vallès, Albert Gil, insisteix en la necessitat “d’evitar concentracions de persones per així garantir el compliment de les mesures de seguretat tant per a la ciutadania com per al personal públic”.

Suport per realitzar tràmits

Igualment, es recorda que ciutadania i empreses que poden fer els seus tràmits de manera telemàtica, mitjançant certificat digital. Qui no disposi d’aquest certificat el pot adquirir donant-se d’alta a l'idCat mòbil. Si necessiteu suport a l’hora de realitzar tràmits online amb les administracions, podeu posar-vos en contacte amb el Consorci de l’Administració Oberta de Catalunya.