La propera setmana s’han convocat tres reunions més i l’Ajuntament anima a entitats i ciutadania a participar-hi.

Les Comissions de Festes continuen avançant en el disseny de la nova Festa Major

Última revisió 26-06-2020 17:49
26/06/2020

Com que enguany les tres festes majors d’estiu no se celebraran atès l’impacte de l’estat d’alarma i la voluntat de no posar en risc la salut de la població, l’Ajuntament i el teixit associatiu del municipi estan treballant conjuntament per poder celebrar una Festa Major amb un format totalment diferent de cara al setembre, i fent actes als tres nuclis per poder gaudir de la cultura popular.

Després d’una primera trobada telemàtica per tractar el tema, la setmana vinent es reprenen les reunions de les Comissions de Festes per avançar amb la programació. Les dates són:

-        Comissió de Festes de la Roca: dilluns 29 de juny a les 20 h a la sala 2-3 del CCLR

-        Comissió de Festes de Santa Agnès: dimarts 30 de juny a les 20 h al Centre Cívic de Santa Agnès

-        Comissió de Festes de la Torreta: dimecres 1 de juliol a les 19 h a la sala exposicions de la Torreta

Atès que els centres culturals només poden admetre un terç del seu aforament habitual, per participar a les comissions serà necessari confirmar l’assistència. A tal efecte podeu escriure a cultura@laroca.cat

La regidora de Cultura i Festes Populars ha afirmat que “és molt important que el màxim de persones participin en les comissions, ja que es tractarà d’una festa diferent i cal que sumem esforços perquè esdevingui una retrobament social i, a la vegada, una reivindicació de la nostra cultura i diversitat”.

Us recordem que per accedir als centres culturals cal seguir diverses mesures per tal d’evitar riscos. En aquesta notícia trobareu tota la informació