S’han realitzat una cinquantena de visites a veïns i veïnes que celebraven l’aniversari

La Policia Local acaba la iniciativa de felicitar al veïnat aquest mes

Última revisió 29-04-2020 16:49
29/04/2020

L’Ajuntament de la Roca del Vallès vol agrair de manera molt especial la gran tasca que ha realitzat la Policia Local durant tot l’estat d’alarma, i amb un reconeixement a la tasca de felicitar als veïns i veïnes del municipi que han passat l’aniversari confinats. Durant aquestes la Policia Local ha fet una cinquantena de celebracions d’aniversaris, especialment a nens i nenes menors de 12 anys, una iniciativa de la regidoria de Joventut que ha permès a moltes famílies viure un aniversari d’una manera més especial malgrat la duresa de no poder sortir de casa i no poder-ho compartir amb més família i amistats. Des de l’Ajuntament es vol agrair el civisme que han demostrat els roquerols i les roqueroles davant la crisi sanitària i alhora es fa una crida a la responsabilitat individual i com a societat.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Daniel Valls, ha explicat que “aquesta iniciativa, portada a terme amb molta il·lusió pels agents de la Policia Local, ha aportat un plus d'alegria a totes les persones felicitades i a les seves famílies, a més que ha generat molta cohesió entre societat i el cos de policia. Moltes gràcies a tots els agents per la seva implicació i compromís”.

La Policia també vol demanar que el desconfinament progressiu dels infants es faci amb la mateixa responsabilitat, respectant sempre la distància social i no anant als parcs amb jocs infantils. Els agents reforçaran la seva presència per informar a la ciutadania sobre qualsevol dubte i orientar sobre com seguir correctament la normativa.