Les activitats previstes aquesta tarda queden suspeses degut a la situació meteorològica

L'Ajuntament pren mesures davant el temporal de vent i pluja

Última revisió 20-01-2020 17:44
20/01/2020

Davant de les previsions emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya i els avisos de perill de Protecció Civil, l’Ajuntament de la Roca del Vallès ha decidit suspendre les activitats que es realitzen al municipi. La decisió s’ha pres per tal de garantir la seguretat de tota la ciutadania roquerola, així com minimitzar els desplaçaments als diferents equipaments municipals.

D’aquesta manera romandran tancades fins dimecres les escoles bressol municipals i les escoles de primària i secundària del municipi. Les direccions de les escoles s’estan posant en contacte amb els familiars perquè vagin a buscar els infants que són als centres.

Per altra banda, avui no s’oferirà servei a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania, així com els serveis del Centre Esportiu Municipal, dels camps de futbol, la biblioteca, l’Escola Municipal de Música, els centres de la gent gran i centres culturals. Demà al matí es farà una valoració de l’estat de l’alerta meteorològica i es decidirà si aquests equipaments poden tornar a donar servei.

L’Ajuntament recorda que a causa del fort vent és recomanable que es minimitzin els desplaçaments en la mesura del possible, i demana que no s’accedeixi ni a zones boscoses ni als parcs per evitar incidents. També es demana que no es realitzin activitats a l’aire lliure fins que no millori el temps.

Estigueu atents a les previsions meteorològiques i, en cas d’incidència, aviseu a la Policia Local (938 42 20 75).