Desfés-te dels trastos i les andròmines de manera gratuïta amb el servei de recollida de voluminosos a domicili

Última revisió 19-01-2022 10:01
19/01/2022

Qualsevol ciutadà pot sol·licitar-lo trucant al 938 708 753. Es recolliran mobles i trastos diversos (matalassos, electrodomèstics, sofàs, fustes i vidres entre d’altres) els dies acordats.

L’Ajuntament de La Roca del Vallès ofereix al veïnat un servei de recollida de residus voluminosos. Amb aquest servei, que és gratuït per a tots els ciutadans del municipi, es permet resoldre situacions en les quals a causa del volum o les característiques dels trastos, és difícil traslladar aquests objectes a la deixalleria.

Qualsevol persona que necessiti llençar mobles o trastos diversos com matalassos, electrodomèstics, sofàs, fustes o vidres, pot demanar-ne la recollida trucant al 938 708 753 i l’empresa encarregada li demanarà les dades necessàries per efectuar el servei.

s’indicarà a la persona que truca quin dia ha de treure els residus voluminosos al carrer i en quin lloc els ha de dipositar. El servei de recollida mai entrarà en propietat privada; només es recollirà allò indicat per telèfon i situat en el lloc correcte.

Aquest servei està destinat única i exclusivament a particulars, pel que no està a disposició d’indústries ni establiments comercials. El nombre de trastos per al qual es pot sol·licitar la recollida és limitat per tal de no col·lapsar el servei.

Recordem que si cal desfer-se d’un trasto vell un dia en què el servei de recollida no està disponible, caldrà portar-lo a la deixalleria o bé esperar-se fins a la propera data de recollida. Està prohibit deixar-los a les àrees de contenidors i s’apliquen sancions per abocament de residus segons la normativa municipal.