Qualsevol ciutadà pot sol·licitar-lo trucant al 938 708 753. Es recolliran mobles, trastos vells i voluminosos diversos el dia acordat.

Desfés-te dels trastos i les andròmines de manera gratuïta amb el servei de recollida de voluminosos a domicili

Última revisió 01-11-2023 07:44
19/01/2022

L’Ajuntament de La Roca del Vallès ofereix al veïnat un servei de recollida de residus voluminosos. Amb aquest servei, que és gratuït per a tots els ciutadans del municipi, es permet resoldre situacions en les quals a causa del volum o les característiques dels trastos, és difícil traslladar aquests objectes a la deixalleria.

Qualsevol persona que necessiti llençar mobles, trastos vells o voluminosos com matalassos, sofàs, fustes, etc, pot demanar-ne la recollida trucant al 938 708 753 i l’empresa encarregada li demanarà les dades necessàries per efectuar el servei.

Aquest servei està destinat única i exclusivament a particulars, pel que no està a disposició d’indústries ni establiments comercials.

Recordem que si cal desfer-se d’un trasto vell un dia en què el servei de recollida no està disponible, caldrà portar-lo a la deixalleria o bé esperar-se fins a la propera data de recollida. Està prohibit deixar-los a les àrees de contenidors i s’apliquen sancions per abocament de residus segons la normativa municipal.