Es reubiquen els contenidors de Sant Carles per donar servei al veïnat de la Roca del Vallès

Última revisió 06-10-2021 12:00
06/10/2021

El municipi de Llinars del Vallès implanta un sistema de recollida de residus porta a porta, fet que suposa que es recol·loquin els contenidors roquerols.

A partir d’ara els veïns i veïnes de Sant Carles que viuen dins del terme municipal de la Roca del Vallès tindran nous punts de recollida d’escombraries. Estaran ubicats al carrer del Vallès, en tres punts diferents propers al camí de terra, per facilitar que es dipositin tots els tipus de residus. En dos dels punts s’hi podrà llençar resta orgànica i de rebuig, i en l’altre hi haurà els contenidors de recollida selectiva.

El motiu d’aquesta reubicació és que el municipi de Llinars del Vallès ha implantat un sistema de recollida de residus porta a porta. Això fa que el seu veïnat hagi de deixar les escombraries davant de casa seva, i des dels consistori es portarà un control. L’Ajuntament de la Roca del Vallès gestionava la recollida de residus de tota la zona, i ara només ho haurà de fer de la part corresponent al seu terme municipal.

Així, la nova ubicació dels contenidors es fa per facilitar que el veïnat roquerol tingui uns punts clars on llençar les escombraries, a la vegada que s’evita que l’altra part del veïnat en faci un mal ús. En els plànols que trobareu s’hi assenyala la ubicació concreta.