Del 8 al 12 de setembre hi haurà desenes d’activitats infantils, música, àpats populars, proves esportives... Tot i que els actes s’inicien aquest diumenge 3 de setembre amb la XXXI Trobada de Gegants de la Roca del Vallès. Podeu consultar el programa complet aquí

Ja tenim aquí la Festa Major de la Roca del Vallès!

Última revisió 02-02-2024 20:05
30/08/2023

Arriba la darrera festa major estival del municipi, la Festa Major de la Roca del Vallès! Del 8 al 12 de setembre hi haurà desenes d’activitats infantils, música, àpats populars, proves esportives... Tot i que els actes s’inicien aquest diumenge 3 de setembre amb la XXXI Trobada de Gegants de la Roca del Vallès.

També el dijous 7 de setembre hi haurà la sortida nocturna de trail running que organitza el Camí dels Ibers, i diverses activitats que organitza la Belluga al parc de la Bassa del Molí, amb música i un sopar popular.

L’alcaldessa de la Roca del Vallès, Marta Pujol, ha afirmat: “Com a Alcaldessa sé que a la Cultura no li hem sabut donar el protagonisme ni la importància que es mereix, i les entitats han parlat alt i clar, sense elles no hi ha poble ni tampoc cultura popular. Ha arribat el moment de treballar perquè aquesta situació canviï. Les entitats ens heu fet confiança i heu treballat per a que aquesta Festa Major sigui una molt bona festa, moltes gràcies pel vostre compromís amb el poble”.

A partir del 8 comença la Festa Major pròpiament dita, amb el pregó a càrrec de Joc de Colles (per celebrar el seu 25è aniversari), la butiFARRA dels Tronaos, el correfoc infantil i les actuacions musicals d’Scorpio, Loca Histèria i Dj Hochi, entre d’altres actes.

Dissabte 9 de setembre tindrem la caminada canina, l’espectacle de carrer amb els Robobops, el concurs de truites, les havaneres amb el grup Galligants, la cercavila Rocambolesca i el correfoc 666, i els concerts de Ketekalles, Figaflawas i DJ Rule, entre d’altres actes.

Diumenge 10 de setembre gaudirem amb la classe oberta de zumba i el taller de Qigong, la fideuada popular, les activitats infantils organitzades per la Xiruca i la Flama i l’espectacle La Monte per Xics, i els concerts de l’orquestra Montecarlo, i l’actuació de DJ Nàtura, entre d’altres actes.

Dilluns 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, hi haurà l’acte institucional d’ofrena floral al monòlit de davant de l’Ajuntament. Pel que fa als actes de Festa Major, entre d’altres en destaquen la mascletà, el Tardeo al parc de la Bassa del Molí, l’obra de Teatre “Faig Tard” amb Rosa Andreu, l’exhibició del Club de Twirling i el Castell de focs.

Dimarts 12 de setembre tindrem els darrers actes de la Festa Major, tot i que més endavant hi haurà alguna activitat més. Gaudirem de l'activitat infantil de circ "La Gran Parada", i el joc de pistes "Els Caçadors d'Ombres".

En diversos actes de la Festa Major s’hi instal·larà un Punt Lila, per fomentar el respecte i la perfecta convivència entre persones. El Punt Lila és un espai de seguretat per a la prevenció de l’assetjament, l’abús i les agressions sexuals i masclistes als espais lúdics de la Festa Major, així com d’assessorament i actuació en cas que se’n produís alguna.