El circuit, dissenyat perquè bicicletes, patinets i skates es desplacin per corbes, salts i desnivells, tindrà una superfície de 1.000 m²
L’Ajuntament de la Roca del Vallès continua promovent infraestructures esportives modernes i inclusives, fomentant l’activitat física i el lleure saludable. En aquest sentit, el govern municipal va aprovar el 6 de març el projecte de construcció d’un nou Pumptrack, un circuit dissenyat per a bicicletes, patinets i skates, que permetrà als usuaris desplaçar-se aprofitant la inèrcia, sense necessitat de pedalar, i que estarà ubicat al Parc Creu de la Torreta.
Aquesta nova instal·lació esportiva comptarà amb una superfície de 1.000 m² i tindrà un traçat en loop continu, amb corbes peraltades, salts i desnivells. Per garantir la seguretat i la durabilitat de la infraestructura, es construirà amb aglomerat asfàltic, un material resistent i de baix manteniment.
El regidor d’Esports, Raúl Cano, ha destacat que aquest projecte té com a objectius “fomentar la pràctica esportiva lliure i accessible, i oferir millors serveis al col·lectiu jove, que és un dels eixos prioritaris del mandat”. El regidor d’Esports també ha presentat el nou projecte com “una nova alternativa d’oci saludable al municipi, oferint un espai adequat per a la pràctica dels esports de roda”.
L'Ajuntament de la Roca del Vallès continua impulsant l’esport federat, i per aquest motiu també està treballant en la renovació dels paviments dels pavellons municipals de la Roca perquè siguin aptes per a la pràctica esportiva de competició, i en la reforma de les pistes de pàdel de Santa Agnès. Totes dues actuacions estan incloses en el PAM 2023-2027 i en el Pla d’Inversions 2024.