El projecte, que forma part del PAM 2023-2027 i del Pla d'Inversions per al 2024, preveu adaptar l’àrea de joc perquè compleixi amb la normativa

L'Ajuntament aprova la reforma de les pistes de pàdel de Santa Agnès, amb una inversió de 42.000 euros

Última revisió 11-10-2024 10:25
10/10/2024

L'Ajuntament de la Roca del Vallès va aprovar, en la darrera Junta de Govern, el projecte de reforma de les dues pistes de pàdel de Santa Agnès, una obra amb un pressupost de 42.258,91 euros. Aquesta actuació s'emmarca dins del Pla d'Actuació Municipal (PAM) 2023-2027 i del Pla d’Inversions previst per al 2024, on l'Ajuntament destinarà prop d'1 milió d'euros per millorar equipaments socials, municipals i esportius.

L'Ajuntament adaptarà aquesta àrea de joc, que es troba darrera de la piscina municipal de Santa Agnès, perquè compleixi les mesures que marca la normativa. Concretament, es transformarà el sistema d'enllumenat, amb la instal·lació de 8 focus LED per millorar la sostenibilitat i l’eficiència energètica. També es col·locarà una xarxa de joc homologada, i es retirarà el tancament de simple torsió, els postes de xarxa, i la malla de protecció d’un lateral de la pista 1. Després de les obres, les pistes seran adequades per a la disputa de competicions oficials.

El regidor d’Esports, Raúl Cano, ha observat que la reforma de les pistes de pàdel “és necessària per adaptar-se a la normativa actual, i servirà per jugar-hi partits oficials". El regidor d’Esports també ha recordat que el Pla d'Inversions 2024 contempla més actuacions en equipaments esportius de la Roca del Vallès: “La més gran és la renovació de les Pistes dels Pavellons Nou i Vell, però la primera que entomem és la remodelació de les Pistes de Pàdel de Santa Agnès”.

Avançant en els objectius estratègics

Des que va començar el mandat, l’Ajuntament està treballant en el desenvolupament d’actuacions estratègiques que serveixin per desenvolupar els eixos prioritaris del mandat, que són, entre d’altres, el suport a les entitats en la seva tasca de dinamització i cohesió del municipi, la millora dels serveis adreçats al col·lectiu jove, i l’atenció de qualitat a les persones grans.

Per respondre a aquestes prioritats, el govern de la Roca del Vallès té previst tirar endavant 5 projectes estratègics durant el mandat 2023-2027: la rehabilitació de  la Rectoria vella, el centre per a les entitats i el jovent, el casal de joves, el centre per a gent gran, i la terrassa del Centre Cultural La Torreta, així com altres grans inversions.

Vídeos

VOTV - L'Ajuntament de la Roca millorarà les dues pistes de pàdel de Santa Agnès