Del 18 al 20 d’agost s’ha previst una programació plena d’activitats per a totes les edats

Torna una nova edició de la Festa Major de Santa Agnès de Malanyanes

Última revisió 02-02-2024 20:05
03/08/2023

Un any més, Santa Agnès de Malanyanes es prepara per gaudir de la seva esperada Festa Major, que tindrà lloc del 18 al 20 d'agost. Un programa d'activitats variades i pensades per a tots els gustos prometen un cap de setmana ple de diversió i tradició.

Les activitats generals s'iniciaran prèviament, des del 14 al 18 d'agost, amb el primer concurs de relats de Festa Major, sota la temàtica "Què fa una puput al mocador de Festa Major?". Els participants podran enviar els seus relats fins al 18 d'agost i el guanyador/a serà anunciat durant el vermut del diumenge 20 d'agost a la plaça de l'Església. A més, com a propostes permanents, del 16 al 18 d'agost, els artistes locals tindran l'oportunitat de mostrar el seu talent a través d'una exposició col·lectiva d'art al Centre Cívic de Santa Agnès. Així mateix, els aficionats al Rummikub podran inscriure's al campionat que es disputarà el divendres 18 d'agost, amb una gran final a les 18 h, sempre respectant les normes del recinte.

La programació específica començarà el dia 16 d'agost. Els més petits tindran l'oportunitat de participar en l'activitat "Atrapa el teu somni per Festa Major", mentre que a les 18 h, tothom està convidat a engalanar la plaça del Centre Cívic, fent de la Festa Major una festa de tots.

El dia gran, el divendres 18 d'agost, començarà amb la repicada de campanes a la Parròquia de Santa Agnès novetat d’aquest any, seguida de la tradicional tabalada. Els actes continuaran amb el pregó de Festa Major a càrrec del Cor Allegrissimo de Santa Agnès, una nova entitat del municipi que ens alegren amb els seus cants, el sopar de Festa Major a l'Horta de la Rectoria, i un concert a càrrec dels grups Mandian, Los Ignorantes i DJ Sendo.

El dissabte 19 d'agost, la diversió serà per a tota la família amb activitats com l'espectacle d'animació infantil "Fem una festa" i la festa aquàtica a la piscina municipal. A més, es duran a terme activitats esportives com "Xuts a porteria" i l'Escola de sirenes aquagym". La nit culminarà amb la presentació de grups musicals com Pupil·les i DJ Joker, que faran vibrar el públic amb les seves actuacions.

El diumenge 20 d'agost, se celebrarà l'Ofici Solemne en honor a Sant Bartomeu a la Parròquia de Santa Agnès, seguit de la ballada dels gegants de la Roca del Vallès i el vermut popular de Can Tonico a la plaça de l'Església. La tarda del diumenge comptarà amb un taller de circ i circuit de cars, pels més petits i la jornada clourà amb un sopar de pa amb tomàquet i embotits i havaneres amb el grup Haváname.

Per tal de contribuir a l'èxit de la Festa Major, es podrà adquirir el mocador distintiu, col·laborant així amb l'AAVV amb el finançament i organització dels actes.

Us esperem a tots i totes a la Festa Major de Santa Agnès de Malanyanes 2023! Consulteu tota la programació i els horaris aquí.