Conté imatges espectaculars del municipi, i el podeu recollir de franc a l’Ajuntament o bé als comerços que hi han col·laborat

Ja està disponible el calendari de paret 2020!

Última revisió 13-12-2019 12:41
13/12/2019

Si voleu tenir a l’abast tot el que passa a la Roca del Vallès i planificar-vos bé, que sapigueu que ja teniu a la vostra disposició el calendari de paret de l’any vinent! El podeu recollir a les oficines d’atenció a la ciutadania i també a la cinquantena d’establiments comercials que han col·laborat en aquesta iniciativa.

El calendari compta amb imatges de l’entorn natural i d’actes i tradicions del poble, i ressalta cada mes els dies festius i també els actes periòdics que tenen lloc al municipi, com per exemple els mercats setmanals i els Plens municipals. També es remarquen els dies internacionals i activitats d’interès que s’organitzen des de l’Ajuntament i les entitats. A més, disposa d’informació pràctica com els telèfons de contacte i els horaris dels serveis municipals com les oficines d’atenció, la biblioteca o el CEM, i també d’un recordatori del calendari del contribuent.

Si li voleu fer un cop d’ull, el trobareu a continuació:

Documents adjunts