Selecciona la categoria que vulguis consultar

Actes previstos per al dia : 11-09-2020

CANCEL·LAT: Sardanes Cobla Vila de la Jonquera
Des de les 11:00 fins a 12:00
Plaça Can Torrents

Se suspèn la Festa Minúscula per la situació actual de la pandèmia

Les mesures anunciades per la Generalitat per contenir la pandèmia han fet decidir a l’Ajuntament de suspendre els actes per contribuir a reduir l’activitat i la interacció social durant aquestes setmanes clau.

La programació ja estava tancada i el consistori es compromet a reprogramar tots els actes possibles per donar suport al sector cultural.

Diada Nacional de Catalunya: OFRENA FLORAL
Des de les 12:00 fins a 13:00

A les 12 h es farà l’ofrena floral al monòlit situat davant de l’Ajuntament, que es podrà seguir en directe per les xarxes socials

CANCEL·LAT: Espectacle infantil: REVOLUCL