Els agents feia temps que li seguien la pista gràcies a la denúncia de veïns del municipi.

La Policia Local deté in fraganti una persona que traficava amb droga

Última revisió 07-07-2020 17:24
07/07/2020

L’Ajuntament de la Roca del Vallès felicita novament al cos de la Policia Local per una nova actuació de mèrit. El consistori vol posar en valor la tasca de vigilància realitzada durant setmanes per, finalment, poder detenir una persona investigada per tràfic de drogues al nostre municipi.

Els fets es van produir el 6 de juliol a la tarda, quan agents de la Policia Local estaven vigilant una persona sospitosa i van observar clarament com realitzava un intercanvi d’una bossa de plàstic de color blanc en forma de saquet per diners. Els agents van procedir a la seva detenció, i en l’escorcoll se li van trobar 14 saquets més i diversos bitllets.

Cal destacar que aquesta operació ha estat el resultat de la informació facilitada per diversos veïns del municipi, que van facilitar la marca i model del vehicle del detingut, fet que va permetre establir tot un seguit de vigilàncies durant diverses setmanes. Així, la Policia Local vol agrair a la ciutadania la seva col·laboració, tot expressant que és imprescindible per a la resolució de moltes incidències. Si observeu res sospitós podeu posar-vos en contacte amb la Policia Local a través del telèfon 600 44 55 77.

El detingut és un veí de Granollers que venia al nostre municipi per realitzar els intercanvis. Gràcies a l’actuació de la Policia, ha passat a disposició judicial.