Ple ordinari 11 maig 2023

Sessió plenària ordinària 11 de maig de 2023

ORDRE DEL DIA

A.- Assumptes de tràmit

A.1- Aprovació de l’esborrany de l’acta de de la sessió plenària ordinària de 30 de març de 2023.

A.2- Aprovació de l’esborrany de l’acta de de la sessió plenària extraordinària de 27 d’abril de 2023.

A.3- Aprovació de l’esborrany de l’acta de de la sessió plenària extraordinària de 2 de maig de 2023, del sorteig de membres de les meses electorals.

A.4- Aprovació de l’esborrany de l’acta de de la sessió plenària extraordinària i urgent de 2 de maig de 2023.

B.- Dictàmens, propostes o mocions resolutòries.

Àrea de Secretaria i Serveis Jurídics

B.1-  Aprovació inicial del Reglament general de la política de seguretat de l’Ajuntament de la Roca del Vallès, en aplicació del Esquema Nacional de Seguretat.

Àrea de Servei i Atenció a les Persones

B.2-  Aprovació de les bases i convocatòria que fixin els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, pagament i justificació de la campanya de dinamització comercial per l’any 2023.

Àrea de Seguretat Ciutadana i Mobilitat

B.3- Aprovació del conveni de col·laboració entre el Servei Català de Trànsit i l'Ajuntament de la Roca del Vallès sobre l'assumpció de les facultats de denúncia i sanció per infraccions a normes de circulació.

C.- Control Gestió municipal

C.1-   Resolucions d’Alcaldia