El calendari de paret 2024 mostra la natura de la Roca del Vallès al llarg de l'any

Última revisió 02-02-2024 18:53
14/12/2023

El podeu recollir de franc als comerços del municipi que hi han col·laborat, i a diversos equipaments municipals, com l'Ajuntament.

Un any més la ciutadania pot aconseguir el calendari de paret amb precioses imatges de la Roca del Vallès. El del 2024 està protagonitzat per imatges de la natura present al nostre municipi. Cada mes mostra una foto de detall d’un element natural característic d’aquella època de l’any. Tot plegat, obres de l’entitat La Roca Càmera Club, qui ha tornat a col·laborar amb l’Ajuntament per l’edició d’aquest calendari. Podeu recollir un exemplar de franc a diversos equipaments municipals, com l'Ajuntament, i també a la seixantena d’establiments comercials que han col·laborat en aquesta iniciativa.

El calendari també conté informació important, com per exemple els dies festius o els actes periòdics que tenen lloc al municipi, tals com els mercats setmanals o els Plens municipals. El calendari disposa també d’informació pràctica, com els telèfons de contacte i els horaris de serveis públics, o el calendari fiscal 2024.

El regidor de Comunicació, Daniel Valls, ha explicat: “Preparem amb afecte aquest calendari, conscients que us acompanyarà durant tot l’any i que us aporta informació útil pel vostre dia a dia. Donem les gràcies al comerç local i a la Roca Càmera Club per fer possible de nou la seva edició, i esperem que el gaudiu".