L’equip del centre esportiu farà demostracions obertes de pilates, zumba, total pump, etc.

El CEM dona a conèixer l'oferta d'activitats dirigides amb unes jornades d'exhibició

Última revisió 17-06-2022 12:14
17/06/2022

Amb l’objectiu d’animar a la població a fer esport i apuntar-se a l’oferta d’activitats dirigides, el Centre Esportiu Municipal farà del 20 al 23 de juny unes jornades d’exhibició. Estaran obertes a tothom, i els monitors i monitores faran diverses activitats, com ara pilates, total pump, partner wood, zumba, cycling, etc. A la imatge adjunta a aquesta notícia trobareu tots els horaris.

L’entrada serà totalment gratuïta per a les persones no sòcies, perquè s’animin a anar a l’equipament i descobrir quina activitat els agrada més i s’apuntin al CEM. No caldrà fer reserva prèvia, excepte per l’activitat de cycling atès que les bicicletes són limitades. Totes les activitats de l’exhibició es duran a terme a la zona de gespa exterior, a la zona de piscines. Durant aquests dies no es durà a terme la graella habitual d’activitats dirigides.

Per contactar amb el CEM, ho podeu fer a trucant al 938424469 i a través del seu web.