La Roca del Vallès se suma a la campanya de la Generalitat per atraure turisme de proximitat

Última revisió 25-06-2020 11:24
23/06/2020

Amb el lema “Catalunya és casa teva” es pretén posar en valor els atractius turístics del nostre país en un context on la mobilitat internacional està limitada.

Amb l'objectiu de reactivar l'activitat turística a Catalunya i contribuir a la recuperació econòmica, la Generalitat ha endegat una campanya de comunicació per fomentar el turisme de proximitat aquest estiu. Té com a lema “Catalunya és casa nostra” i està dirigida al mercat català i al de la resta de l’estat espanyol, i més endavant també es farà extensible al mercat internacional, per tornar a posicionar el país com una de les destinacions referents.

L’Ajuntament de la Roca del Vallès es vol sumar a aquesta iniciativa per posar en valor els atractius turístics del municipi, sobretot els relacionats amb l’entorn natural i el patrimoni megalític, a més de ressaltar la qualitat de les empreses turístiques i de restauració locals. Es recorda que al web la Roca Turisme hi trobareu tota aquesta informació.

La regidora de Turisme, Raquel Vilardebó, ha explicat que “el nostre municipi té un atractiu singular i aquest estiu més que mai el volem ressaltar. Totes les persones que ens visitin descobriran el nostre ric patrimoni històric i natural i de ben segur que voldran repetir. Així, treballarem intensament durant aquests mesos per donar suport al teixit empresarial del municipi perquè pugui fer front als reptes d’aquesta campanya turística complicada”.

La campanya de la Generalitat es podrà veure a través de diferents canals, amb peces genèriques i altres d’específiques per àrees geogràfiques i amb multitud d’imatges que representen els atractius de tot el territori,  la seva enorme diversitat i totes aquelles emocions que ens transmeten.

La Roca del Vallès posa en valor les seves singularitats
La Roca del Vallès posa en valor les seves singularitats